הרחבת פעילות: סטאראפים ישראלים הוצגו בפני בכירים בנאט"ו

נתי קאליש No Comments on הרחבת פעילות: סטאראפים ישראלים הוצגו בפני בכירים בנאט"ו

במסגרת הרחבת פעילות נאט"ו לטובת מדינות הברית: משלחת של בכירי נאט"ו ביקרה במשרדי קרן ההשקעות "טאו ונצרס" של אוניברסיטת תל אביב, והוצגו בפניה סטאראפים חדשניים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משלחת של בכירים בארגון נאט"ו ביקרה בקרן ההשקעות של אוניברסיטת תל אביב, ובביקור הוצגו בפניהם הסטארטאפים החדשניים בהם משקיעה הקרן בתחומי הבינה המלאכותית, פינטק, סייבר, רובוטיקה, תקשורת, חקלאות מתקדמת ובריאות והאפשרויות לשימוש בפיתוחים לצרכים ביטחוניים ואזרחיים כאחד. הביקור הוא חלק מהרחבת פעילות נאט"ו במישורים הטכנולוגיים האזרחיים לטובת המדינות החברות בברית.

במפגש השתתפו נמרוד כהן, מייסד ומנכ"ל טאו ונצ'רס ועידן פישר, האחראי על שיתופי פעולה אסטרטגיים בקרן וכן מייסדי הסטארטאפים XTEND ו-Cyabra שהציגו באופן מפורט את הפיתוחים הטכנולוגיים. קרן טאו ונצ'רס השקיעה עד כה ב-24 סטארטאפים שמעסיקים מאות עובדים בשווי מצרפי של מאות מיליוני דולרים.

נמרוד כהן: "אנחנו גאים ושמחים שבכירי נאט"ו בחרו לבקר במשרדינו וללמוד על המודל הייחודי שפיתחנו ועל החברות פורצות הדרך בהן השקענו. הטרנד של טכנולוגיות דו שימושיות הולך ומתחזק ומצליח לייצר ערך גדול גם לסטארטאפים וגם לאזרחי העולם".



0 תגובות